close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    حمل بار آسان

    بازدید : 398
    يکشنبه 12 آبان 1398 زمان : 13:14

    در هر کاری رعایت کردن نکات ایمنی در صحیح انجام شدن آن و جلوگیری از آسیب کمک می‌کند. اگر موارد و نکاتی کوچک را رعایت کنید، حمل بار آسان خواهد بود. در بسیاری از مواقع مخصوصا زمانی که به خرید می‌روید، اندک اندک وزن باری که باید حمل کنید اضافه می‌شود. در عین حالی که مجبور به حمل بار سنگین وزنی هستید، مسافت زیادی را هم باید طی کنید، این کار به خستگی در ستون مهره‌ها منجر خواهد شد.
    اگر هر کاری به صورت اصولی و به طرز صحیح انجام شود، احتمال آسیب به بدن به طرز قابل توجهی کم می‌شود. همیشه در زمانی که به خرید می‌روید و یا مجبور به حمل بار هستید، در فواصل مشخصی، بار را زمین بگذارید و به خودتان استراحت دهید. این کار باعث خواهد شد تا ماهیچه‌ها، مواد زائد ایجاد شده در اثر حمل بار را بتوانند از خود دفع کنند و بتوانند برای ادامه مسیر، آمادگی لازم را به دست آورند. حمل بار آسان خواهد بود، به شرطی که تمامی نکات را رعایت کنید.

    به وبلاگ خود خوش امدید
    بازدید : 389
    پنجشنبه 4 مهر 1398 زمان : 9:44

    اگر بارهای سنگین را به طور نامناسب بلند کنید، چه بسته‌هایی کوچک باشند و چه بزرگ، اگر به طور صحیح آنها را بلند نکنید، می‌توانید به کمر خود آسیب بزنید یا به ماهیچه‌های اطراف ستون مهره‌ها فشار وارد کنید. شانه‌ها و بازوها هم ممکن است بسته به چگونگی بلند شدن شما، مجروح شوند. از آنجا که درد کمر به هیچ وجه قابل تحمل نیست، و می‌تواند یک آسیب خفیف، متوسط و یا حتی جدی را نشان دهد، بهتر است که از تکنیک‌های نادرست بلند کردن اجتناب کنید.
    دو اشتباه رایج زمانی رخ می‌دهد که مردم سعی می‌کنند اشیاء سنگین را بلند کنند. اولین مورد از این اشتباهات زمانی است که شما بارهای سنگین را به تنهایی بلند می‌کنید. اگر به صورت غیر صحیح این کار را انجام دهید، حتی یک شیء نسبتا سنگین می‌تواند برای تنهایی بلند کردن چالش برانگیز باشد. علاوه بر این، اگر باری که تصمیم به بلند کردن دارید، شکل مناسبی نداشته باشد، ممکن است برای این که آن را محکم بگیرید و به طور ایمن آن را حمل کنید، سخت باشد. یکی از اولین نکات در حمل بار ایمن به این صورت است که اگر شک دارید که باری که می‌خواهید بلند کنید، وزن زیادی دارد، از فرد دیگری بخواهید به شما کمک کند.
    یک اشتباه دیگر که اکثر ما آن را به طور منظم انجام می‌دهیم، این است که کمر خود را خم می‌کنیم تا چیزها را از زمین بلند کنیم. وقتی که خم می‌شوید، ماهیچه‌های پشت، سینه و شانه شما در معرض فشار قرار می‌گیرند و امکان آسیب افزایش می‌یابد. در عوض زمانی که نیاز دارید چیزی سنگین را بلند کنید، موارد زیر را در نظر بگیرید. البته برای بلند کردن و حمل کیسه‌های خرید می‌توانید با استفاده از دستگیره حمل بار این را را راحت‌تر انجام دهید.

    ترجمه نيتيو مقالات از فارسي به انگليسي
    بازدید : 406
    شنبه 9 شهريور 1398 زمان : 13:23

    یکی از مواردی که باعث مراجعه افراد به دکتر می‌شود، کمر درد است. کمر درد در بیشتر مواقع، از حمل بار به صورت نادرست ایجاد می‌شود و مدت زیادی طول می‌کشد تا درد کمر از بین برد. در صورتی که خسارت وارد شده به کمر زیاد باشد این درد همیشگی خواهد بود. برای حمل بار آسان و اصولی، باید مواردی را رعایت کرد تا هیچ وقت به کمر و ستون مهره‌ها آسیبی وارد نشود.
    خیلی از مواقع باری که باید بلند شود، سنگین‌تر از حد استاندارد برای یک فرد بوده و نیاز دارید تا برای جابجایی آن از افراد دیگری هم کمک بگیرید. برای جابجایی اشیاء سنگین در صورت وجود وسایل، از آنها استفاده کنید و به تنهایی اقدام به بلند کردن بارهای سنگین نکنید. حتما نباید بار را بلند کنید و در برخی از شرایط با قرار دادن چرخ دستی در زیر آن، تا جای ممکن از بلند کردن آن اجتناب کنید.

    نکات انتخاب مبلمان راحتی
    بازدید : 401
    يکشنبه 3 شهريور 1398 زمان : 13:22

    برای انجام دادن هر کاری استفاده از ابزار مناسب باعث پیشرفت بهتر آن کار خواهد شد و برای حمل کیسه‌های خرید، دستگیره حمل بار بهترین وسیله برای این کار خواهد بود. این دستگیره‌ها به شما کمک می‌کنند به راحتی و با کمترین فشار به دست، بتوانید کیسه‌های خرید خود را حمل کنید.
    زمانی که شما به خرید می‌روید، هر فروشگاه کیسه خرید مخصوص به خود را دارد و این کیسه‌ها در اشکال و سایزهای مختلفی تولید می‌شوند. وقتی که شما باید چندین کیسه را با خود حمل کنید، به خاطر شکل متفاوت دستگیره‌ها و میزان سنگینی آنها، هر کدام فشار متفاوتی به دستان شما وارد می‌کنند و در صورتی که مجبور باشید این فشار را زمان زیادی تحمل کنید، دست‌ها صدمه خواهند دید.

    تفريحات جذاب و رايگان در سفر هاي خارجي را بشناسيد
    بازدید : 334
    شنبه 28 ارديبهشت 1398 زمان : 10:40

    خیلی مهم است که اجسام را پاهای خود بلند کنید و نه با کمرتان . ما این نکته را هزاران بار شنیده‌ایم و این یک نکته ابتدایی به هنگام جابجایی اجسام است. اما اجرای این تکنیک، بسیار ساده است تا بتوانید اجسام سنگین را با دستان و پاهای خود بلند کنید.
    تکامل DNA ما به گونه‌ای بوده است که بتوانیم نقاط قوت گذشته را حفظ کرده و سازگاری زیادی با آینده داشته باشیم. مغز برای کمک به ما در ارزیابی تفکرات و خطرات احتمالی توسعه یافته است. بنابراین، ما باید هنگام بلند کردن اجسام هوشیاری کافی داشته باشیم و با استفاده از دستگیره حمل بار می‌توانید از خطرات احتمالی جلوگیری کنید.
    قبل از اقدام به انجام کار، فکر کنید. به لحاظ ساختاری، ما بلندتر و ضعیف‌تر از اجداد خود هستیم. استخوانهای نسل‌های پیشین ما به اندازه سنگ‌های عصر حجر متراکم بوده است. ساختار فعلی بدن انسان‌ها دارای مرکز گرانشی بالاتری است و این نکته مزایا و معایب خاص خود را دارد.
    توانایی ایستادن به طور مستقیم، در نتیجه نخاع توسعه یافته و افزایش انحنای ستون فقرات حاصل شده است. ستون فقرات یک فنر خمشی است که توسط بخش‌های پایینی بدن، مفاصل و پاها حرکت داده می‌شود. لگن لولایی است که این دو را به هم متصل می‌کند.
    گروه عضلانی ستون فقرات ما به اندازه کافی قدرتمند است تا بتواند گشتاور بدن را تحمل کند. با این حال، هنگام خم شدن و کش و قوس آمدن، یکپارچگی ستون فقرات به خطر می‌افتد.

    به وبلاگ خود خوش امدید
    بازدید : 345
    سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 زمان : 16:05

    یکی از شایع‌ترین علل کمر درد و سیاتیک، روش بلند کردن نادرست یا بلند کردن اجسام سنگین به طور مکرر است. هنگامی که قصد بلند کردن چیزی را دارید، مراحلی را باید انجام دهید تا اطمینان حاصل شود به درستی و با خیال راحت جسم را بلند می‌کنید. ایده خوبی است که با پزشک فیزیوتراپ خود در مورد حمل بار آسان مشورت کنید تا برای محافظت از کمر یاد بگیرید چگونه می‌توانید به طور صحیح اجسام را بلند کنید. پزشک شما می‌تواند تکنیک متناسب با بدن شما را ارزیابی کند و در صورت لزوم تغییرات لازم را به شما اطلاع دهد.
    هنگام بلند کردن اشیاء، مهم است که یاد بگیرید چگونه آنها را بلند کنید تا از آسیب به بدن و کمر خود جلوگیری کنید.

    خواص درمانی روغن خراطین
    بازدید : 617
    پنجشنبه 9 اسفند 1397 زمان : 9:40

    با سلام.به دنیای ویستا بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز ویستا بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در ویستا بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید. در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در ویستا بلاگ سپری نمایید...

    ثبت نام و لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد ملارد 98 - 99

    تعداد صفحات : 0

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 8
  • باردید دیروز : 7
  • بازدید کننده دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 1705
  • بازدید کلی : 10740
  • کدهای اختصاصی